woensdag 24 juli 2013

Dag 6: An other day of magic


Vandaag toch weer half 7 klaar wakker, maar geen probleem wekker staat toch om 7 uur. Vandaag staat Disney's California's Adventures op het programma. We maken Tycho om 7 uur wakker en ontbijten op de kamer met p&j sandwiches.




Op naar het park we willen met opening aan de gate staan. Snel richting cars land, velen met ons. De mannen trekken een sprint terwijl ik een rondje foto's doe. Wat is het gaaf hier! Vele foto momenten verder en 3 kwartier hebben de mannen radiator spring racers gedaan.
















Beide erg enthousiast ondertussen is de wachttijd verdubbeld naar 90 min. en het is nog geen 9 uur. Een 2de ritje zal er vandaag wel niet in zitten. De mannen doen matters jamboree en met z'n allen doen we luigu's flying tires. Beide kwartiertje wachten.








Eerst nog even langs de winkeltjes, we hebben nog een kortings coupons maar moet voor 1.00 pm worden gebruikt. (geen probleem, plannen we wel in :-) Wanneer we langs tower of terror lopen geeft deze ook maar 13 min. wachten aan. Dus de mannen offeren zich wel op!
Ik zoek een plekje in de schaduw want de temp. loopt al op onder een strak blauwen lucht.




We weten de credit card ook nog z'n werk te laten doen, met 20% korting is alles net ff leuker. Tycho scoort een goofy hoed en flip flops. Ik een foto lijstje van een micky hoofdje, had graag dezelfde ook in het wit gehad maar die hadden ze niet, maar niet getreurd, proberen het gewoon in wdw nog eens. En we nemen nog een badlaken van Disneyland mee. Van al dat shoppen krijg je het best warm. Op naar verkoeling. En af gekoeld waren we, ik was nat tot in mijn kr......s!
Vandaag had ik besloten om mee te gaan in Soarin, wat kan je daar gebeuren?




OMG absoluut geen aanrader voor iemand die hoogte vrees heeft. Met het zweet in mijn handen en af en toe met 1 oog gekeken, kan ik zeggen het was super mooi, maar mij zien ze er niet meer terug!
Nu krijgen we best wel weer trek, Tycho wil churos




Wij een corn dog




We laten hem ons goed smaken. En vervolgen onze weg naar de achtbaan waar we op de heenweg een fast pas voor hebben gehaald.




Daar na toys story mania, wachttijd 45 min, het is niet anders. De winner is......




TYCHO!
We gaan wat verkoeling op zoeken bij de show van Alladin.
Gevolgd door monster en Co.
We pakken nog net een stukje van de natte en swingende pixar parade mee.
















Tijd voor een ijsje, we hebben Giardelli's op het park zien zitten dus.....




We hebben nog 3 uur te gaan voor de watershow.
We gaan voor het reuzenrad. Ik ga voor de vaste gondel, de mannen voor de losse gondel, al snel staan de mannen ook bij mij want de losse gondel was erg druk en ik kon zo door lopen.
We maken onze tijd vol met een snack in cars land aangevuld met een souveniers mug.




Op naar de viewing spots voor een goede plaats hadden we een gereserveerde plaats nodig, dat hadden we helaas niet. We settelen ons op een plekje, het geluk was met ons want rond kwart voor 9 biedt iemand ons 4 gereserveerde kaartjes, graag roepen we in koor. Op naar het gereserveerde gebied. Met oo's en aa's kijken we deze mooie show van fonteinen, beeld en geluid. Wonder of collors.












En zo eindigt weer een mooie dag of Disney magic.



Vandaag reizen we door naar Yosemite, de eerste nacht verblijven we in Oakhurst. Rij afstand vanaf Anaheim. Kleine 5 uur. Hoe het internet de aankomende 3 dagen is? Dus het kan zijn dat het ff stil blijft. Maar we blijven het blog off line bijhouden. Tot snel weer.

Location:S Harbor Blvd,Anaheim,Verenigde Staten

6 opmerkingen:

  1. Super dag weer! Lekker vroeg op dan kun je veel doen in een dag, TOP!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. TOP dag! Echt een magical day. Erg benieuwd naar jullie vervolg reis, gr Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige dag, lekker Churros.
    Heel veel plezier in Yosemite, wij verbleven ook wel eens in Oakhurst. Ben benieuwd of jullie nog wild gaan spotten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijke dag in Disney. Veel plezier verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ja Arianne, met zweethanden in Soarin' zitten en dan wel dat reuzenrad in ? Daar kregen ze mij dus met geen 10 paarden in en in Soarin' heb ik juist geen last van m'n hoogtevrees :-)

    Hoe dan ook, jullie hebben weer een te gekke Disney dag achter de rug. En nu op naar andere avonturen in het mooie California. Wij blijven met jullie mee genieten. Have fun !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Patric, ook daar ga ik dus niet meer in. Het eerste rondje kijkend naar de horizon en stil zitten waa geen probleem. Het tweede rondje werden we elke keer stop gezet, dat ging me dus echt te ver. Ik heb heel stil gezeten. Rycho de instruktie gegeven zuch vooral niet te vewegen. Het huilen stond me nader bij dan het lachen.

      Verwijderen